! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

Anyohaseyo!

Marquee

Friday, 17 February 2012

✯ Artis Artis Kitew ✯

PabiLa Si Chubby BerGosip

Assalamualaikum..

Mak nak Gosip ni.. haaa... sekarang ramai dah retis ( Artis ) bertudung.. Orang yg x bertudung nak menutup segala2 nya.. Tp yang sorang ni.. ape la nak jadi.. Orang nak Tutup aurat, dia g bukak aurat.. sape x kenal ngan FIDA IBRAHIM ni.. berbeza la yang dulu dengan sekarang.. Tak patut la dia kata kat MAMAT SEPAH macam2 sedang kan benda tu betul.. Fida2.. ape la nak jadi..




* Tgk.. nampak Leher lagi.. ish3 *

 
* berbeza kan gambar yang dulu dengan sekarang *

Amboi aq, bergosip x ingat dunia.. kang kene saman kang x ke naya.. mampus aku.. hahaha.. bukan ape.. orang makin nak tutup dia makin nak buka2.. x yah la nak jadi mcm Dato' Siti Nurhaliza tu.. Dia memang x bertudung dari dulu lagi.. Fida ni masuk dunia hiburan memang dah bertudung.. Kalau xnak orang kate apa2 ubah la balik cara pakai tudung tu..



Aku suka tengok DIANA AMIR.. korang kenal x? alaa.. yang berlakon citer bawah arahan Piere Andre tu.. citer ape? alaaa.. citer 3 2 1 cinta tu la.. cun kan dia.. Muka dia nampak suci je..

Haaa... Aq nak jadi artis Gak.. tapi x nak la yang selalu diGOSIPkan aje.. penat jugak nak melayan gosip yang x berapa nak best2 ni.. kan3.. hahaha.. last sekali.. ni Gambar terbaru yang Chubby lg x lawa.. Pic ni sebenar nye masuk Contest Lens.. Hahak.. Dah2.. xleh ckap banyak2..


* Sekian Siap Sudah Bergosip *
* Gosip ni kan keje pompuan.. so sabo je la ngan kerenah2 org pompuan ni.. *

* Cik Hawa Eman *

0 00 Sedang Mendoakan Kebahagian CikHawa & Eman:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...